8 Temmuz 2013 Pazartesi

Bahçeşehir Koleji Personel Alımı İş Başvurusu 2013

Bahçeşehir Koleji Personel Alımı İş Başvurusu


Bahçeşehir Koleji’nde çalışmak ister misiniz? Bahçeşehir Koleji iş başvurusuve Bahçeşehir Koleji personel alımları hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olmanız için Bahçeşehir Koleji insan kaynaklarını araştırdık. Bahçeşehir Koleji iş başvurusu yapmak için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Bahçeşehir Koleji Okulları’nın resmi web sayfasında kurumun kurucusu, Bahçeşehir Koleji Okulları’nı şöyle anlatıyor:
21. yüzyıl, bilgi çağı; bilgi ve teknolojinin hızlı değişimi bireyi, örgütü, toplumu değiştirmekte, ekonomik sistemleri olduğu kadar eğitim sistemlerini de etkilemekte ve değiştirmektedir. Çağdaş bilgi ve teknolojiyi eğitim sistemlerinin vazgeçilmez temeli sayan Bahçeşehir Eğitim Kurumları “Eğitimde Önce Kalite” yaklaşımı ile yurt genelinde artan bir talep doğrultusunda sayısını her geçen gün arttırmaktadır.
Bahçeşehir Koleji’nde eğitim Anaokulu’ndan üniversiteye uzanan aydınlık bir süreçtir. Bu süreçte aydınlık geleceğimiz olan öğrenciler, “kaliteli bir yaşama” yaratıcı, çözümleyici, bireysel yetenekleri geliştirici eğitim ve öğretim sürecinde hazırlanırlar.
Amacımız; temel bilimler, anadil, yabancı dil öğretimi, spor ve sanat çalışmaları ile bireyin gelişimini en üst düzeye çıkarmaktır.
Bahçeşehir Kolejleri’nde 2007-2008 öğretim yılından itibaren başarıyla uyguladığımız Kişiye Özgü Öğretim Modeli ile öğrencilerin öğrenme biçimlerindeki bireysel farklılıklarına göre öğretim sürecini planlıyoruz.
Eğitimde Mavi Kurdele Uluslararası Mükemmellik Ödülü alan Bahçeşehir Kolejleri olarak açtığımız tüm okullarımızda aynı kalitede hizmet veriyoruz. Okulların fiziki koşullarından, verilecek eğitim ve öğretim programına kadar tüm hizmetleri aynı standartlarda sunuyoruz.
2008′de İstanbul Bahçeşehir’deki lise kampüsümüzde, 2009′da BJK Koleji ilköğretim kampüsünde ve İzmir Karşıyaka’da Karşıyaka Belediyesi işbirliği ile halka açık olarak hizmete sunduğumuz Bilim Müzeleri ile eğitimde yeni bir çığır açtığımıza inanıyoruz.
2010 yılında İstanbul Bahçeşehir’deki ilköğretim kampüsümüzde hizmete giren Çocuk Bilim Müzesi ile 4-12 yaş arası çocuklarımıza bilimin temel prensiplerini eğlenceli bir ortamda öğretiyoruz.
Önümüzdeki dönemde Bilim Müzesi’nin yanı sıra sosyal bilimleri içeren farklı konseptte müzeleri de okullarımızda açmayı planlıyoruz. Amacımız okul kampüslerimizin her yerini interaktif öğrenme alanına dönüştürmektir.
Yeni bin yılda yüzü Batı’ya dönük “Atatürk Yolunda” sunduğumuz eğitim hizmetimizi, 5 yıl içinde 50 okul açarak eğitimde fırsat eşitliği sağlamayı ve Türkiye’de eğitimin kalitesini yaygınlaştırmayı hedefliyoruz.
Bahçeşehir Kolejleri, eğitimi önemseyenlerin, eğitime gönül verenlerin okuludur.
Başarıyı ve güzellikleri paylaşmak dileğiyle.
Enver Yücel
Bahçeşehir Kolejleri Kurucusu
Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurumları Başkanı
Bahçeşehir Koleji Okulları’ndaki açık pozisyonları incelemek ve iş başvurusunda bulunmak için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
Bahçeşehir Koleji Okulları Açık Pozisyonlar, İş İlanları, İş Başvurusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder