22 Ağustos 2013 Perşembe

En çok Eleman Aranan Sektörler

En çok Eleman Aranan Sektörler

Eğitim Sektörü Aranan Elemanlar

Yakında açılacak yeni eğitim-öğretim sezonu için şu anda en çok şu kişiler aranıyor.
  • İngilizce Öğretmeni
  • Eğitim Danışmanı
  • Satış Temsilcisi
  • Matematik Öğretmeni

Perakendecilik-Toptancılık Sektörü Aranan Elemanlar

  • Satış Temsilcisi
  • Mağaza Satış Danışmanı
  • Muhasebe Elemanı
  • Kasiyer

Yapı-İnşaat Sektörü Sektörü Aranan Elemanlar

  • Yönetici Asistanı
  • Muhasebe Elemanı
  • Aktif Satış Danışmanı
  • Depo Elemanı

Turizm Otelcilik Sektörü Aranan Elemanlar

  • Garson
  • Resepsiyonist
  • Servis Elemanı
  • Muhasebe Elemanı

Hizmet Sektörü Aranan Elemanlar

  • Müşteri İlişkileri Uzmanı
  • Güvenlik Elemanı
  • Sekreter
  • Tanıtım Elemanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder